Úspešné prenajímanie môže byť jednoduché, ak splníte niekoľko bodov. V nasledujúcom texte nájdete základy pre prenajímateľov. Cieľom je poskytnúť stručný prehľad toho, čo vám pomôže získať klientov a čomu sa treba radšej vyhnúť.
1. Názov ubytovania
Nájdite zmysluplný názov, ktorý je jednoduchý a ľahko sa zapamätateľný. Nepoužívajte nezvyčajné názvy, ktoré sa ťažko vyslovujú.
2. Zariadenie
Pri zariaďovaní ubytovania by sme Vás chceli požiadať, aby bolo vybavenie veľkorysé. Vašim hosťom by počas pobytu nemalo nič chýbať. Oplatí sa zaobstarať kvalitný nábytok, ktorý prispeje ku komfortu hostí a zároveň vám umožní z neho ťažiť dlhodobo. Pri zariaďovaní myslite aj na maličkosti, ako je dostatočné vybavenie kuchyne, zabezpečenie viacerých uterákov či dostatok vankúšov. Tiež sa uistite, že vaše ubytovanie je navrhnuté v jednotnej farebnej schéme. Predovšetkým sa zdržte používania veľmi extravagantných farieb. Stavte skôr na tlmené a príjemné farebné akcenty, ktoré vytvárajú pocit pohody.
3. Čistota
Asi najdôležitejším bodom je udržiavanie čistoty a hygieny vo vašom ubytovaní a jeho okolí.
4. Fotografie
Aby mohlo vaše ubytovanie zaujať, určite by ste mali v inzeráte zverejniť fotografie. Uistite sa, že kvalita obrazu je dobrá a aktuálny stav bytu je rovnaký ako na fotkách. Nič nie je horšie ako nahnevaní a sklamaní hostia. Vždy majte na pamäti, že na základe obrázkov a vami poskytnutých informácií sa potenciálni záujemcovia rozhodnú, či sa im ubytovanie páči alebo nie. Preto vám odporúčame, aby ste tomu venovali dostatočný čas.
5. Kontaktné informácie
Nezabudnite okrem emailu uviesť aj mobilné číslo, ktoré umožní rýchlu komunikáciu prostredníctvom správ alebo online messengerov, ako je WhatsApp.
6. Starostlivosť
Po príchode svojich hostí im oznámte, že v prípade defektov alebo poškodení vás musia kontaktovať. Následne ste potom zodpovední za odstránenie nahlásených nedostatkov. Závady opravte okamžite alebo čo najskôr.
Bezpečnosť a pokojnosť hostí by mala byť najvyššou prioritou. Určite sa vyvarujte hrubosti. Stručne povedané, je nesmierne dôležité, aby ste sa vy a vaši zamestnanci vždy správali k hosťom s rešpektom a úctou. Môžete tiež v pravidelne organizovať školenia, na ktorých budú vaši zamestnanci informovaní o správnom zaobchádzaní s nájomníkmi.
Nepriateľský personál a nevľúdna starostlivosť o hostí je pravdepodobne jednou z najväčších nevýhod prenájmoch izieb či apartmánov. Je dôležité, aby ste vždy zostali pozorní.
One Reply to “Ako prenajímať svoju nehnuteľnosť”
Musíte sa prihlásiť ak chcete zanechať komentár.